| View previous topic :: View next topic |
|
| Author |
Message |
|
Spaz I R Teh Monkeh!
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 9:27 pm Post subject: BEWARE.Huge |
|
|
http://lan.clan-beware.nl
Bij deze willen we een groot, nieuw evenement bekend maken voor het weekeind van 23 februari 2008!
Het betreft een grote lan voor maximaal 150 deelnemers. Deze lan wordt georganiseerd vanwege het 5 jarige bestaan van |BEWARE|; een van de grootste en zeker een van de gezelligste Nederlandstalige multigaming communities in de wereld!
Het wordt een heel speciale lan. Deze lan is zo speciaal door de erg ongebruikelijke maar zeer toepasselijke ruimte, namelijk een bunker! Maar dat is nog niet alles, deze bunker is namelijk ondergronds! Daarnaast is ook de organisatie weer van top niveau, zoals je van |BEWARE| kan verwachten.
H.U.G.E BUNKER LAN 2008 is de naam en is tevens de eerste lan in de Benelux die onder de grond gehouden wordt, een uniek evenement dus waar jij bij kan zijn!
De bunker (gelegen in Pannerden) is 50 meter lang en wordt normaal gebruikt als schietbaan.
We hebben in de bunker een aparte gezellige bar (met snacks en alle drank tot diep in de nacht), een rustgelegenheid een lift en bovendien genoeg ruimte voor iedereen. Daarnaast is er binnen het complex een echt restaurant om te zorgen voor de inwendige mens met nog een 2e bar inclusief biljart.
Uiteraard gaan we ook verschillende compo's met mooie prijzen houden.
Als belangrijkste uithangbord voor de Bunkerlan is de speciaal hiervoor gebouwde website de plek waar je moet zijn voor info over de bunkerlan. http://lan.clan-beware.nl/ is de plek waar je je kunt inschrijven en moet zijn.
De inschrijving is vanaf heden geopend!
Omdat we vast zitten aan een max van 150 man is het wel zo dat dit ook echt de limiet is! Wil je erbij zijn schrijf je dan ook zo snel mogelijk in. Het floorplan komt zeer snel online op de site en daar kan iedereen die ingeschreven is en betaald heeft zijn eigen plaats en die van zijn clan bespreken. Ook hier geld dat wie het eerst kom het eerst maalt !
Al met al is deze gezellige |BEWARE| top lan compleet en tiptop georganiseerd.
Meld je snel aan en tot ziens op de
H.U.G.E |BEWARE| BUNKERLAN 2008
Spaz
Namens het bestuur van Stichting clan |BEWARE| _________________ Grtz
Spaz
http://www.clan-beware.nl |
|
| Back to top |
|
 |
|
diac21 Nuub4life!
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:24 pm Post subject: |
|
|
dubbele post.
Last edited by diac21 on Sun Nov 04, 2007 10:25 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|
diac21 Nuub4life!
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:24 pm Post subject: |
|
|
| Quote: |
| Daarnaast is ook de organisatie weer van top niveau, zoals je van |BEWARE| kan verwachten |
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahaha
no thanks. |
|
| Back to top |
|
 |
|
ZaibirQuild Nuub4life!

|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:29 pm Post subject: |
|
|
lekker volwassen diac....
anyhow, het enige wat bij mij in me opkomt als ik dit lees (en hopelijk hebben jullie hier rekening mee gehouden, zo niet dan bij deze ).
Ventilatie en airco?
ondergrondse bunker met veel pc's en veel zwetende mensen klinkt eng .
Ventilatie zal zeker van belang zijn denk ik zo, maar goed daar hebben jullie vast wel rekening mee gehouden .
Verder zou ik niet weten hoe beware is in het organiseren van zoiets want heb het nog nooit meegemaakt. Shall put down note in agenda  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
diac21 Nuub4life!
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:40 pm Post subject: |
|
|
| ZaibirQuild wrote: |
lekker volwassen diac....  |
ik was er de vorige keer bij toen werd dat ook gezegd schat ;] |
|
| Back to top |
|
 |
|
Sebbie Hmmmm pie

|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:44 pm Post subject: |
|
|
| Daarnaast is ook de organisatie weer van top niveau, zoals je van |BEWARE| kan verwachten. |
Oh nou dan kom ik niet hoor
Ik ga niet nog een keer op een hooi zolder slapen met 100 man waarvan minstens 10 mentaal beperkt
Maar serieus, wel cool dat jullie het in een bunker doen, hoewel ik persoonlijk de toegevoegde waarde niet zie... hoewel het cool is...
Anyway, waar is pannerden? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
diac21 Nuub4life!
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:45 pm Post subject: |
|
|
| Sebbie wrote: |
| Daarnaast is ook de organisatie weer van top niveau, zoals je van |BEWARE| kan verwachten. |
Ik ga niet nog een keer op een hooi zolder slapen met 100 man waarvan minstens 10 mentaal beperkt  |
lekker volwassen sebbie.... |
|
| Back to top |
|
 |
|
Sebbie Hmmmm pie

|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:45 pm Post subject: |
|
|
| ZaibirQuild wrote: |
ondergrondse bunker met veel pc's en veel zwetende mensen klinkt eng .
|
Ja inderdaad! En zweet was toen ik er bij was ook al een probleem. Toen waren er gewoon rijen computers waartussen een enorme zweet lucht hing Gelukkig was alles aan de UT spelende kant van de lan toen wel veilig :] _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
Sebbie Hmmmm pie

|
Posted: Sun Nov 04, 2007 10:46 pm Post subject: |
|
|
| diac21 wrote: |
Ik ga niet nog een keer op een hooi zolder slapen met 100 man waarvan minstens 10 mentaal beperkt  |
Hee lees verder lul, ik werd daarna serieus! Dat doen volwassenen, die lachen niet alleen, maar zeggen ook: serieus... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
Sailcat Hokage of the Village of Nuub!

Joined: 26 Apr 2006 Posts: 5360 Location: The Land of Green Ginger..
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 10:59 am Post subject: |
|
|
| diac21 wrote: |
Hee lees verder lul, ik werd daarna serieus! Dat doen volwassenen, die lachen niet alleen, maar zeggen ook: serieus... |
Muhahahaha... ahhh arme Spaz...
HIj doet zo ze best.
Kom op jungskes! _________________ ClanLeader Nuubs4life | KaoS Contingency Clan Elder (www.kaos-eu.com)
'Nothing is ever Easy..'

How does one define Stupidity?
A certain stupid look and eyes that seem to hold an emptiness vaster then the universe. The lack of any comprehension what so ever evident in sound made straight from birth. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Sailcat Hokage of the Village of Nuub!

Joined: 26 Apr 2006 Posts: 5360 Location: The Land of Green Ginger..
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 4:34 pm Post subject: |
|
|
Hmm.. gelukkig is er nog iemand blij van dit gebeuren. _________________ ClanLeader Nuubs4life | KaoS Contingency Clan Elder (www.kaos-eu.com)
'Nothing is ever Easy..'

How does one define Stupidity?
A certain stupid look and eyes that seem to hold an emptiness vaster then the universe. The lack of any comprehension what so ever evident in sound made straight from birth. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Mr.Freeze Nuub4life!

|
Posted: Mon Nov 05, 2007 6:55 pm Post subject: |
|
|
ik vind het wel leuk opgezet maar na de laatste keer op een hooizolder te hebben geslapen skip ik... ik vond het wel ontzettend tof destijds om me "buddy's" es in real life te ontmoeten daarom heb ik ook wel zin in een mini-prive-lan  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|